No mostrar més aquest missatge

Política de privacitat

Fundació Bancària Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona, "la Caixa" (en endavant Fundació Bancària "la Caixa") és l'entitat titular de la present pàgina web o del website al qual vostè ha accedit.

L'accés al portal o a qualsevol de les websites de Fundació Bancària "la Caixa" (en endavant, "Website") i a la informació que conté comporta l'acceptació de les condicions previstes en aquest avís legal (d'ara endavant "Avís Legal i política de Privadesa "). Per això li recomanem que llegeixi atentament el contingut si vol accedir i fer ús de la informació i dels serveis que, si s'escau es puguin oferir des d'aquest portal.

Validesa de la informació i continguts

La informació continguda en aquestes pàgines és la vigent en la data de la seva última actualització.

Les presents condicions són les vigents des de la data de la seva última actualització. Fundació Bancària "la Caixa" es reserva el dret a modificar-les en qualsevol moment, i en aquest cas entraran en vigor des de la seva publicació i seran aplicables a tots els usuaris del lloc web des d'aquesta data.

Els continguts del lloc web, especialment les referències informatives i publicitàries, si s'escau, llevat que expressament s'indiqui el contrari, no constitueixen cap tipus d'oferta vinculant. Fundació Bancària "la Caixa" es reserva el dret a introduir modificacions o ometre parcialment o totalment els actuals continguts quan ho consideri oportú, així com impedir o restringir l'accés de forma temporal o permanent.

Fundació Bancària "la Caixa" podrà incloure en qualsevol dels seus websites continguts de tercers i enllaços a pàgines web de tercers, sempre amb l'autorització dels seus titulars, com ara a xarxes socials i d'altres informacions. En cap d'aquests casos Fundació Bancària "la Caixa" serà responsable de les pàgines i continguts de tercers, així com del funcionament i disponibilitat dels mateixos.

El lloc web pot permetre als usuaris introduir continguts. Fundació Bancària "la Caixa" es reserva el dret a no publicar, retirar o eliminar tots els continguts que consideri incorrectes inexactes o contraris al present Avís Legal i Política de Privadesa.

Els usuaris no podran incloure en el Website continguts referits a confessions religioses o idees polítiques (incloses declaracions i símbols de partits polítics i organitzacions religioses), ni antisocials, ni ofensius a valors culturals o religiosos, provocatius, despectius, violents, obscens, sexuals i / o de grups que no són socialment acceptables o il·legals, així com qualsevol altre que pugui ferir la sensibilitat de terceres persones, vulnerar els drets fonamentals i les llibertats públiques reconegudes per la normativa aplicable i / o els que estableix la legislació sobre drets d' els consumidors i usuaris, sobre la protecció de la infància i la joventut, constituir o suposar una intromissió en la intimitat personal o familiar de les persones físiques o violació del dret a l'honor de tercers o del secret de les comunicacions. En qualsevol cas l'usuari serà l'únic responsable de les opinions emeses així com de la veracitat, exactitud i / o licitud dels mateixos.

La inclusió de continguts subjectes a drets d'autor ja drets d'imatge queda condicionada al fet que l'usuari tingui legitimació suficient i obtingui les autoritzacions necessàries perquè el contingut pugui ser utilitzat, tant per ell mateix com per la resta d'usuaris, en els termes previstos en el present Avís legal i Política de Privadesa, i que la seva utilització no suposi vulneració de cap previsió legal, contracte, dret o propietat de tercers, ni de cap manera suposi competència deslleial.

En conseqüència, pel fet d'incloure continguts en el Lloc Web s'entendrà que l'usuari que l'inclou compta amb la referida legitimació.

Política de privacitat i protecció de dades

Fundació Bancària "la Caixa" compleix íntegrament amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i amb els compromisos de confidencialitat propis de la seva activitat.

Fundació Bancària "la Caixa" ha adoptat les mesures tècniques necessàries per mantenir el nivell de seguretat requerit, segons la naturalesa de les dades personals tractades i les circumstàncies del tractament, amb l'objecte d'evitar, en la mesura del possible i sempre segons l' estat de la tècnica, l'alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat.

Quan es demani que s'empleni un formulari en el qual es recullin dades de caràcter personal, s'informarà a l'usuari de la identitat i les dades del responsable del tractament de dades i del delegat de protecció de dades, dels fins i de la base jurídica del tractament, dels destinataris de les dades, si és el cas, de les transferències internacionals de dades, si escau, dels terminis de conservació de les dades i de la facultat de l'usuari d'exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i / o oposició al tractament, del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control i de l'existència de decisions automatitzades, si escau. Les dades personals recollides només seran tractades i / o cedides amb la finalitat expressada, i sempre amb el consentiment de l'usuari.

Per a més informació sobre les garanties a la privacitat, l'usuari pot contactar amb el nostre Delegat de Protecció de Dades en la següent adreça: Avinguda Diagonal 621 - 629, 08028 Barcelona, o a l'adreça electrònica dpd@fundacionlacaixa.org.

Perquè la informació que contenen els nostres fitxers estigui sempre actualitzada i no contingui errors demanem als nostres usuaris que ens comuniquin, al més aviat possible, les modificacions i rectificacions de les seves dades de caràcter personal.